torstai 28. maaliskuuta 2013

Mahalasku

Kerrankin treenivideota! Tulipahan koettua sellainenkin kurja asia kuin ensimäinen törmäys Stellan kanssa radalla :( Saksalaisessa mun kantapää osui ilmeisesti Stellan leukaan ja mä heitin kunnon voltin...toivoin että olisin itse tyrmännyt itseni mutta valitettavasti taisin kolkkasin koiran. Tuo oli eka veto ja kyllähän Stellasta näkee, että se on vähän säikähtäneen oloinen. Mitään ulkoisia vammoja ei kummallekaan tullut, hampaat on tallella jne, mutta mun henkiset vammat vaatii hetken työstöä.

Muuten oikein kivat treenit taas Tuulialla. Toi on vaan niin ihanaa kun pääsee oikeesti radalla paahtamaan ja liikkumaan isolla kentällä. Meidän kisaongelmat on hyvin pitkälti rytmityksestä johtuvia, ja pikkukentällä niitä ongelmia ei vaan pääse työstämään halutulla tavalla. Tän treenin perusteella kyllä saksalaiset treeniin, myöhässä oon ihan liian usein. Putkijarru toimii ajoittain, useammin toimis jos muistaisin oman liikkeen pysäytyksen. Suhautukset ei paljoo tehoo. Lopussa testattiin suht uutena kuviona myös japanilaista ja se toimi ihan hyvin. Ja ehkä, ehkä...alan käyttämään myös enemmän persjättöjä. Niissä mä olen aina pelännyt koiran tulevan jalkoihin, mutta käy se näköjään muissakin ohjauksissa.


3 kommenttia:

  1. Hienoa nähdä sun tekevän persjättöjä :-) Makeesti nostit päätä liidon aikana. Ihana päästä pian treenaan isommilla kentillä, siinä on etunsa vaikka matkaa hiukan kertyykin.

    VastaaPoista
  2. Persjätöt ei kyllä tule ihan selkärangasta vielä. Näyttää lähinnä siltä että teen vaan kaikkeni väistääkseni koiraa...

    VastaaPoista