sunnuntai 12. elokuuta 2012

Lahjoitetaan nolla ja puusilmä ohjaaja

Niin, mistä aloittais. Lyhyt kisaraportti Vihdistä. Ei ole kuvia eikä videoita eikä juuri tuloksiakaan. Jo matkalla meinasi pinna kiristyä. Motarilla oli ruuhkaa onnettomuuden takia ja autoletkassa meni varmaan puoli tuntia madellessa. Sen jälkeen navigaattori ei sitten millään voinut kertoa mistä ja miten käännytään motarilta sinne Vihtiin. Menin varmaan viis kertaa huti, tomtom seilasi jossain pelloilla ja kehoitti kääntymään minne sattuu. Tuhannet kiitokset järjestäjien agikylteille, ilman niitä en varmaan olisi vieläkään perillä. Perillä olin mutta melkein myöhässä (mun pitää olla ajoissa paikalla!), onneksi kisatkin laahas aikatauluissa.

Eka rata oli agirata ja siitä ihan ok nolla -7,71 sij. 5. Vähän jännää menoa, pelasteluja ja ehkä hitusen hyvää tuuriakin. Toka rata HYL, ohjasin huolimattomasti päällejuoksun hypylle ja Stella kerkesi kurkata putkeen joka oli samassa linjassa hypyn kanssa. Muuten kiva rata. Kolmas rata oli hypäri, ja aivan mieletön fiilis! Tehtiin täysillä ja "maalissa" tuuletin nollaa ja kerkesin jo nähdä meidät palkintopallilla kun jostain kaukaa kuului Saviojan huuto...takaisin, kerkiitte vielä! Itse olin ihan mitä häh ja pallonkin olin jo sinne heinikkoon heittänyt Stellalle. No, kartturi eli ihan minä itse olinkin sitten kokonaan jättänyt huomioimatta viimeisen hypyn!!! Sinne se nolla sitten haihtui Vihdin pimenevään iltaan...Olin ekana medeissä radalla niin enpä voinut toistenkaan suorituksista mitään päätellä. Ainakin olin keskittynyt täysin omaan suoritukseen muita katselematta...

Päivän opetus: katso aina missä ajanottopylväät on.


2 kommenttia:

  1. Elämä opettaa, nyt huomio vaan siihen oikeaan saavutettuun nokkaan ja hienoon hyppikseen (unohtaen sen vikan hypyn).

    Mulla on aiempien huonohkoja kokemuksia Vihdistä ja liittymistä. Siks valitsinkin tiet 25 ja 110 (ja jokunen nelinumeroinen tienpätkä). Matka menikin ratkiriemukkaasti tomtomin inttäessä käännoksistä. Mä voitin tuon taistelun ;-)

    VastaaPoista