sunnuntai 19. tammikuuta 2014

En mä voi sulle nyt hyppysertiksi tässä muuttua.

Vähän hullu viikko mutta selkeesti hyvällä tavalla!

1. Tiistaina Janitan opastuksella ensimmäinen kaukoryhmä Piikkiössä. Sen jälkeen päällimmäinen ajatus oli, kuinka paljon opittavaa mulla vielä on. Pää kävi ihan kierrokislla ja ihan yksinkertaisista asioista, mutta jotenkin iski tajuntaan muutama sellainen asia, joita olen vaan mantrana toistanut mutten ole ihan tajunnut mitä se oikeesti käytännössä pitää sisällään. Kontakti, lukitus, ennakointi!

2. Perjantaina Tuulian ratatreenit Piikkiössä. Kunto pettää aina tuolla, hitto. Muuten ihan ok. Paitsi kepeiltä poispäinkäännöstä ei osata.

3. Edellisestä suivaantuuneena kuntopiiri ja sähly turvallisesti perheenkesken lauantaina. Tikapuuaskellusta, sivuttais- ja takaperinjuoksua, spurtteja ja isot lihasryhmät. Paljon olisi petrattavaa, harjoitukset jatkuu. Poispäinkäännös saa odottaa, ilman sitäkin ollaan pärjätty.

4. Sunnuntaina aamukisat Vantaalla. Tuplanolla sijoituksin 1. ja 3. ja hyppyradalta harmittava rimanpudotus, ennakoiva valssi jossa olin myöhässä. Hyppyserti kävi jo ajatuksissa, mitä mielenheikkoutta. Mutta muuten, aika hyvin! Stella alkaa olemaan melko pro, mun tarvii hiukka enemmän petrata. Tällä ei sinänsä mitään informaatioarvoa koska tilanne on ollut pitkälti sama jo aika kauan.

Kun tähän yhtälöön lisätään työt ja perhe on lopputuloksena aika väsynyttä juttua kuten huomata saattaa. Kotisohva on nyt ainakin tämän sunnuntai-illan se ykköspaikka eli näihin tunnelmiin, näihin kuviin päätämme raportoinnin tältä erää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti